luni, 25 mai 2015

Faceti cunostinta cu...

Sa o cunoastem pe dariuta22

Ea este ciresica dariuta22,in primul rind sa vorbim despre stilul ei...
Pot spune ca combinatia este fabuloasa,imi place culoarea deschisa aleasa de ea,se combina perfect cu machiajul si coafura,de asemenea tin sa reamintesc ca e la moda galbenul luna asta si recomand tuturor cireselelor.

Despre casa...

Dariuta are o casuta simpla cu 4 camere,insa dupa parerea mea arata comfortabil si colorat,culorile se potrivesc de minune,mobila nu e din cea mai ieftina,deci in concluzie dariuta a incercat sa o faca foarte frumoasa,ceea ce i-a reusit!

   Despre pet

Nu-i asa ca-i adorabil,e foarta dragalas,tin sa-i spun numele "Bobi" e foarte amuzant,dar si stilat tot odata pet-ul.Se vede ca dariuta22 are grija de el,e fericit curat si nu e nici o mizerie primprejur.Imi plac hainutele lui,dupa nume si dupa tinuta vedem ca e baiat!Si unul foarte draguta...bravo Dariuta22 pentru un asa furmos si adorabil pet!





Si nu in ultimul rind despre retete si vacanta!

Vacantele

Dariuta a calatorit mult si bine,a facut vacante complete in Romania,Austria si multe alte locuri interesante,a primit si tinutele cadou.Bravo

Retetele!


Si daca tot a calatorit atita,e normal sa fi vizitat restaurante cu diverse retete delicioase,astazi va prezint si citeva dintre ele!Felicitari!

 

Cam asta am avut de spus depsre Draiuta22,o ciresica responsabila,stilata,care are grija de pet,are o groaza de vacante,e o bucatareasa iscusita si multe alte calitati pe care le vom descoperi pe parcurs!Eu va astept si data viitoare..pe curind!!!

Un comentariu: