vineri, 21 august 2015

Coafuri Disney

Nu sunt sigura...dar noile coafuri create de Destinny seamana foarte mult cu coafurile Disney...dupa cum am observat eu Destinny continua proiectul Electrei, cum avem deja tinutele printeselor ne mai lipsesc doar coafurile, recent au fost adaugate 3 coafuri noi...dupa parerea mea acestea ar apartine printeselor Aurora din Printesa adormita, Belle din Frumoasa si bestia si Ariel mica sirena...cum am dedus asta? Foarte cunoscute imi pareau coafurile si am decis sa investighez, am ajuns la aceasta concluzie care sunt sigura ca ar fi corecta.Iata cu ce sar asorta acese coafuri.Arat exact ca printesele Disney.

*Drepturile de autor rezervate, nu se accepta mentionarea acestui subiect inafara blogului MyCherryLady-unicul portal de stiri din joc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu