joi, 13 august 2015

"Un cosmar groaznic"

Nu stiu cum voi,dar eu am trecut prin unul din cele mai mari cosmaruri...mai exact,recent jocul nu putea fi accesat,posibil un bug sau eroare,am incercat sa accesez si forumul,si sa vezi,aecsta mergea,am mai vazut ca nu eram unica care avea asa o problema intr-ucit mai exista un topic legat de acest subiect (iau eu credeam ca e problema cu internetul),dupa un timp nici forumul nu era accesibil pentru logare.Si arata cam ca in imaginea de alaturi (am luat-o de pe un topic)
Dar acum totul s-a sfirsit,intru-cit admin e online si cred ca ea a rezolvat problema,din cite am inteles motivul ar fi o problema cu serverul scrie paulika!


Multe ciresele,au intrebat-o si pe Admin care ar fi cauza,dar nu multe au si primit rapsuns...eu inclin spre varianta cireselei Paulika,si ma bucur in sfirsit ca totul s-a incheiat.

*Drepturile de autor sunt rezervate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu