marți, 11 august 2015

Noi coafuri si tinute

hey!Astazi Admin a adaugat cite ceva in mall si beauty paroul,acum puteti gasi o noua rochita,un model mai scurt a altei rochite din mall,aceasta creatie imi place foarte mult,o ador,si o avem nu doar in culoara roz,pe linga rochita avem 2 perechi noi de pantofi,cu toate ca se aseamana mult,diferenta ar fi micul trandafir!
 Aceasta este noua rochita si unul din modelele din noii pantofi,dupa parerea mea sunt foarte reusite si dragute.

Pe linga rochita avem si un tricou foarte frumos,il gasiti si pe mai multe culori,imi place foarte mult,ca model am selectat-o pe Madalina1234 ea purtind si noua coafura!Da exact,aceasta este noua coafura care devine repede populara si multe din ciresele o detin!

Pentru a afla care sunt opiniile cireselelor le-am adresat cite o intrebare si anume ce parere au despre noile tinute....


Laurette100

Hainele sunt grozave,Iar coafurile nu mi se par prea reusite,zice ca te-a tuns un pitic beat.Putine modificari si vor fi perfecte,chiar daca s-a muncit din greu

 loricikata14

Sunt foarte frumoase,e de apreciat munca celei sau celor care in sfarsit au decis ca e momentul sa mai apara haine/coafuri noi.Le doresc sa o tina tot asa si sa vedem cat mai multe creatii frumoase

Cristinna

Noile ținute și coafuri sunt foarte drăguțe. Cel mai mult îmi plac pantofii care îi poartă cireșica mea acum, dar și celalte haine-mi plac.

Sunt super dragute si frumoase ii multumesc Adminei si lui Destinny!

*Drepturile de autor rezervate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu