luni, 5 mai 2014

Geryed

Ei bine,au mai fost articole legate de aceasta ciresica...astazi am sa va dau detalii...

 Geryed are propriul sau stil,e libera sa aleaga,si eu as zice ce e fabulos imi place creativitatea sa,originalitatea si stilul ei liber de a alege,e foarte curajoasa sa incerce astfel de stiluri.Tinuta sa extravaganta se asorteaza perfect cu coafura si machiajul care o definesc si mai multE minunata.Geryed are si alte tinute ce ne pot impresiona ca de exemplu tinuta sa de club.Parul alb in armonie cu negru o face mai draguta ca deobicei,iar papucii galbeni ne arata ca o raza de soare straluceste in ea.Eu va indemn sa va imprieteniti cu aceasta minunata ciresica sa stitii ca e foarte prietenoasa si imi place de ea ( ca prietena)!

 As mai putea adauga ca Geryed are o casa destul de frumy pentru nivelul sau,chiar daca are o singura camera sunt sigura ca ea va avea grija de casa ei pe viitor astfel va deveni una comfortabila,frumoasa,moderna si ingrijita.Eu ii urez cireselei si prietenei mele Geryed SUCCESE MARI PE VIITOR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu