luni, 21 aprilie 2014

cadouri!

Wow grozav!Electra si Admin ne-au incintat cu darurile lor de Paste un costum grozav pentru fiecare ciresica e roz si e diferit de cel de anul trecut...Imi place la nebunie!In sfirsit avem ocazia sa ne bucuram de creatii noi.
Pentru a va convinge ca tinuta e apreciata mult am luat interviu la 2 ciresele:
Ralucutza:
1.Ce crezi despre noua tinuta de Pasti?
,,Este foarte frumoasa.,,
2.Care tinuta e mai superba cea de anul trecut sau cea de anul acesta?
,,Sincer imi place mai mult cealalta!,,

Lucia:
1.Ce crezi despre noua tinuta?
,,Da imi place,,
2.Care tinuta e mai superba cea de anul trecut sau cea de anul acesta?
,,Imi plac amindoua,dar  imi place mai mult cea de anul trecut!

Vedeti!Chiar daca unele ciresele prefera costumatia de anul trecut tot le place creatia ta Elecra.Si daca vei citi vreodata acest mesaj sa stii:
,,Noi te sustinem in continuare,, un Paste Fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu