marți, 22 aprilie 2014

Isabela

Salut ghiciti despre cine voi scrie astazi!Ea este Isabela...O ciresica superba care deasemenea nu uita de stil si moda.Face combinatii minunate la haine si are tinute splendide.
Iabela este o ciresica cu level 30...este o buna gospodina deducem acest lucru din retetele sale de gatit si din casa curata fi frumos aranjata!Are un gust estetic foarte dezvoltat.Sincer eu cred ca e ofata dragutza cu un minunat gust de aranjare a hainelor si a coafurii a combinatiei,Este foarte ajutatoare si responsabila si ii place nespus de mult jocul...sa aflam mai multe din interviul ei!
 
 1.Ce iti place in acest joc si ce nu iti place?
,,1. Acest joc este super. Imi place k mereu am ceva de facut, de avansat nivele, cireselele sunt prietenoase...,,
2.Ce parere ai despre tinutele create de Electra?

,,2. Electra mereu s-a implicat in acest joc, a creeat haine, concursuri si mereu a ajutat cireselele. Tinutele create de ea sunt originale, superbe. Si sunt sigura k tuturor le place.,,
3.Care este tinuta ta preferata?

,,3. Toate sunt preferatele mele. Majoretele, patinatoarea, costumul de karate, cel pe care l-am primit de 1 Aprilie si de Paste, de fitness, balerina, printese si urslet panda. Toate sunt frumoase, originale si nu pot alege.,,
4.ce merite aduc Admin si Electra jocului?

,,4. Pai, in legatura cu admin. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar de cand a pus-o si pe Electra admina, ea nu s-a mai implicat la fel de mult ( parerea mea ) insa Electra.....nu am cuvinte, mereu a fost atenta sa ne ajute si si sa faca lucruri noi. Ea merita.....wow . Sunt atat de mandra de ea si imi place atat de ea....nici nu stiu sa o descriu. Cert este ca datorita lor doua exista si continua acest joc minunat, my cherry lady ,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu