sâmbătă, 26 aprilie 2014

Hm...ce sa mai scriu!

Astzi am decis sa scriu despre Barbi1...sunt sigura ca o cunoasteti...are numeroase topicuri pe forum si deasemenea e prietenoasa.Acum participa la un concurs al Naturii organizat de Geryed...are un gust al modei groozav ea a ales sa fie o zina a apei...succes am pregatit si un interviu cu ea:

1.Cum ai gasit jocul?
2.Ti se pare special?De ce?
3.Daca ai fi Admin ce ai schimba?
4.Ce-ti place si ce nu-ti place in acest joc?
5.Vei parasi jocul daca se va schimba asa incit sa nu-ti placa?


,,1.pe o pagina de jocuri
2.da! Pt ca nu am auzit de alt joc ca asta.e un loc in care faci detoate cu noi tai prieteni!
3.nu as vra sa mai existe ciresele care pleca si injura si as vre mai multi pasi
4.imi place ca pot vorbi cu voi si sa fac reviste,concursuri..si nu imi place ca topicurile inchise nu se sterg si ca unele ciresele injura sau pleaca
5.cred ca nu pt ca ador acest joc !,,
 

Casa cireselei Barbi1 arata super!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu