duminică, 27 aprilie 2014

Despre Paulika!

Salut!Acest articol e ceva mai diferit decit toate...va voi prezenta o ciresica pe numePaulika PE CARE TOATE O STIT. Va voi prezenta casa retetele,vacantele ei...si vetii avea ocazia sa comentati totul mai jos .Deci sa incepem!

Paulika este una din cireselele foarte responsabile si se tine de cuvint,deasemenea e prietenoasa si nu am vazut-o sa fie nepoliticoasa niciodata.E o prietena adevarata.Despre stilul ei...imi place!Nu am cuvinte cu asa tinute poti merge ori unde in lume.Ea e gata mereu pentru toate.Paulika are numeroase vacante petrecute in diverse locuri ale lumii(puteti vedea mai sus).de peste tot in lume a adus suveniruri si si-a facut o casa de invidiat.Dar cite ciresele a costat toata munca asta?!Ima ginative cit de staruitoare este Paulika.Ce sa mai spun pe linga faptul ca e o gospodina excelenta sa vedeti cite retete a gatit ea.Sunt minunate si arata apetisant si delicios ce n-as da sa gust tortul facut de ea!Deasemenea este responsabila si fata de pet care arata superb.Oar ce nume are...?Si-a permis chiar sa cumpere lucruri scumpe pentru pet-ul ei pe care il adora.Dar ca sa nu va plictisiti de palavragelile mele,am pregatit un interviu!




 Interviu cu Paulika:

Intrebari:

1.Cum ti se pare jocul?
2.E greu levelul la care ai ajuns?
3.Ai o casa superba ti-a luat mult sa o ,,construiesti,,?
4.daca ai fi Admin ce ai schimba?

5.Iti plac toate cireselele sau sunt din cele care nu sunt bune la suflet?
6.Ce ai face daca tu ai fi una din cireselele care injura?
7.Cum reusesti sa te intelegi bine cu cireselele?
8.Ce nu-ti place la acest joc?



Raspunsuri:
1)Minunat, drăguț, orice cuvinte de laudă pentru acest joc
2) Nu, doar că stric cireșele-de-aur pentru viitoarele nivele. (cumpăr)
3)Nu, câteva lucruri sunt luate acum, când am revenit pe joc
4)Nimic, e un joc minunat ♥
5)Îmi plac toate
6)I-aș șterge contul
7)Păi, totul este datorită lor. Că altfel, nu m-aș înțelege cu ele.
8)Tot îmi place la joc ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu