joi, 24 aprilie 2014

Interviuri!

                  Ce cred cireselele despre MyCherryLady?

Buna!Tot Aliana va sta la dispozitie am pentru voi niste interviuri...multumesc intervietoarelor pentru colaborarea minunata:Lucia,Sofia_Supper,Biancaselena...
Toate cireselele considera ca jocul e special va veti convinge singure!

Interviurile:

Interviu cuRalucutza by Biancaselena:

1.ce ai schimba la joc?
,,Cireselele care jignesc,,
2.ce nu ai m.ai vrea sa se faca in joc?
,,Prea multe schimbari,,
3.in afara de admin si electra spune.mi 3 ciresele pe care le admiri
,,biancaselena, andrei_13, lucia ,,
4.de cat timp esti pe joc?
,,2 ani,,
5.ce credeai despre joc cand ai intrat prima oara?
,,Nu credeam ca o sa stau atat pe jocul asta,,

Interviu cu Geryed by Aliana:

 1.Esti una din cireselele noi ce crezi despre joc?
,,eu cred ca e un joc foarte bun!,,
2.Dar noile tinute cum ti se par?
,,d mai in plus sunt foarte dragute,,
3.Ce merite au Electra si Admin?
,,ele au foacut costume concursuri etc. cred ca lear trebui o pauza,,
4.Daca ai fi Admin ce ai schimba la joc?
,,eu mas bucura doar sa fiu admina nu as schimba nimic electra si admin au loat toate masurile,,

Interviu cu Larisuka36 by Lucia:

Intrebari:
1.Ce ai face daca ai fi admina pentru o zi?

1.Nu știu..
  2.Iti place jocul asta? De ce?
2.Da,pentru că este un joc super,și pentru că aici mi-am făcut prietene care mi-au fost alături mai mereu.
  3.Cum ti s-a parut jocul la inceput?
3.Special
4.Ce inbunatatiri vrei?
4.Nici una
  5.Iti plac noile haine?
5.La nebunie
  6.Ce. parere ai despre certurile tot mai dese?
6.Cred că nu au nici un rost..
  7.Ce parerea ai despre blogul Alianei?
7.Foarte drăgutz.

Interviu cu Lucia by Sofia_Supper:

1.Cum ai aflat de acest joc? 
,, De la o colega..,,
2, A fost greu sa treci nivelele?
,,Unele da ,altele nu ,,
3.Cum ti se pare nivelul acesta?
,,E destul de greu,,

.4Ce parere ai despre cele care se cearta/vorbesc urat?
,,Pai eu cred ca daca ar vrea s-ar putea repara chestia asta.Nu-m i convine tot timpul sa fie cearta.,,
5. Care sunt BFF-urile tale de pe joc?
 ,,Sincer nu imi place acest cuvant.Dar persoanele la care tin cel mai mult sunt ralucutza , biancaselena si andrei_13.Si ma inteleg bine cam cu toata lumea.,,
6. Daca ai putea modifica ceva, ce ai schimba la acest joc?
,, As vrea sa fie ca inainte.Dar e ok si acum,,
7. Daca s-ar certa o sora de-a ta cu o verisoara pe joc, cui i-ai lua apararea? De ce?
,, Niciuneia , sa-si rezolve singure problemele.,,

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu