marți, 9 iunie 2015

Alba...exista sau nu?!

De multe ori am vazut petreceri organizate de ciresica alba,recent m-am inscris la vreo 3 petreceri cu denumirea "Noaptea alba",si toate erau organizate de ciresica Alba,insa marea mea intrebare este,cum le organizeaza ea petrecerile acestea daca ultima data cind a intrat pe joc a fost 28 Noiembrie 2014, 17:24 ...Insa acest lucru nu e singura mea nelamurire,petreceri de-ale ei continua sa apara mereu sub denumirea "Noaptea alba" nu o sa gasiti decit ca fiind micro party.
Ceva mai straniu fiind,ciresica alba nu apare in lista cireselelor,am cautat alba si nu-mi da nimic legat de aceasta ciresica,nici la miss general nu apare,fiind una din cireselele cu nivel 47!Stiu ca Electra nu apare ca fiind miss general,deoarece ea nu a dorit asta,dar Alba ramina un mister nedezlegat!
Daca aveti ceva detalii despre asta va rog sa ma anuntati pe pagina mea Aliana!

2 comentarii:

  1. Nu inteleg! Cum da petreceri daca nu e online de anul trecut!!!???

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu inteleg! Cum da petreceri daca nu e online de anul trecut!!!???

    RăspundețiȘtergere