sâmbătă, 27 iunie 2015

Nu doar coafuri ci si haine!



Hey!Recent am facut o postare cu culorile unor coafuri schimbate de ralucutza,insa acum ralucutza nu se mai limiteaza la coafuri ci trece la rochii.Acestea sunt tinutele ei modificate din culoarea originala din mall in roz inchis,deschis,si,mai deschis....intr-u cit am facut un top pentru coafuri de ce sa nu facem si aici,preferata mea e prima !Pe locul 2 e a doua rochie,si pe trei,rochia a treia,roz inchis!
Multe ciresele isi doresc aceste tinute in mall,asa ca Admin,daca citesti asta vre-odata merita puse in mall!
O,si Ralucutza,daca mai ai modele super de haine si daca schimbi culorile mai prezinta-mi si mie,blogul e citit de multe ciresele si astfel vei avea din partea tuturor incurajari sa continui editarea acestor haine minunate din mall.



Nu doar Ralucutza editeaza tinutele!


 cristina1029384750,editeaza si ea schimbind culorile hainelor din mall,recent a facut un topic cu aceste exemple,schimbate din negru in culori vii,Imi place mult tinuta aceasta albastra
si cea rosie,dar nici fustele nu sunt mai prejos!Si ce sa mai zic de mini pantalonii,sunt absolut minunate.Nu am cuvinte,si cireselele sunt fascinate de aceste tinute si le place mult,cu toaiste ca ralucutza ii recomanda sa mai editeze umbrele!

 Imi plac mult fustele mai ales cea rosie.
Si sunt chair de acord cu ralucutza,cristina mai are de lucrat la umbre in rest sunt grozave!



Si nu in ultimul rind mini pantaloniii,foarte frumos editati,dar inca odata umbrele,nu e nimic,nimeni nu-i perfect!oricum tinutele sunt foarte frumoase si merita prezentate adminei,eu va lasa pe data viitoare!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu