joi, 18 iunie 2015

Cistigatoarea concursului cel mai reusit machiaj

ImagineBuna!In sfirsit am aflat minunata cistigatoare a concursului cel mai reuist machiaj!Si aceasta este Claudia078 .
Machiajul ei a fost cel mai reusit dupa parerea cireselelor care au votat!Si mie mi-a placut mult!Claudia a obtinut 12 voturi!Pe locul 2 s-a clasat Azula321 cu 7 voturi,aceasta a avut si ea un machiaj deosebit combinind doua culori roz si albastru!Pe locul trei vine Raqel cu 6 voturi...
 Celelalte finaliste au fost premiate,premiile le vedeti aici
►Premii :
Locul 1:750 cirese de aur,interviu pe blogul MyCherryLady
Locul 2:550 cirese de aur
Locul 3:350 cirese de aur
Locurile 4-5: 100 cirese de aur


Si ca traditie,avem un mic interviu cu ciresica Claudia078!

1.Cu ce scop te-ai inscris in concurs?

.Pai,prima data cand ma inscriam intr-un concurs scopul era sa castig si sa ma distrez,dar acum a fost sa-mi incerc norocul si sa ma distrez cu celelalte concurente.
 2.Ce sanse sperai la inceput sa ai?
Nu ma asteptam sa castig locul 1! Ma asteptam sa castig locul 2 sau 3! 
3.Cum e sa fii cistigatoarea concursului?
Este minunat,ma simt super dar si tot odata trista deoarece si celelalte ciresele vroiau sa castige locul 1 deoarece dadeau un interviu!
 4.Care sunt parerile tale fata de machiajul celorlalte participante?
Parerea mea despre machiajele celorlalte participante este una foarte buna! Imi place cum s-au asortat!
 5.Te-ai distrat bine?
Normal! Afost o experienta minunata! 
6.Crezi ca premiile au fost pe masura? 
Da si o idee minunata cu interviul!

Eu ma bucur ca mi-ai luat un interviu asa de frumos si le multumesc mult cireselelor care m-au votat! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu