sâmbătă, 27 iunie 2015

Tinute schic!

Aceasta idee vine din partea angajatei blogului Esme,nu luam pe nimeni in ris,ci comentam,deci sa incepem!

Ciresica Politist


Esme a vrut sa ma postez pe mine,nu ma laud sau ceva de genu!
Tinuta mea reprezinta autoritatea,doar sunt politista~
Imi place  sa tin totul in ordine,sa fiu autoritara,in cazuri de conflict nu tin partea nimanui!
recent o ciresica mi-a scris o gluma foarte amuzanta,mi-a placut mult o puteti vedea in drepata!Ah da,albastru e culoarea me preferata,asta e inca un motiv pentru care am ales aceasta tinuta!
 Imi place mult,mult,dar a cam venit timpul sa ma shcimb,nu stau mai mult de 2 zile intr-o tinuta~


 Spiritul Pastelui-chiar si dupa 2 luni

Mesajul vine de la Esme,si mi-a placut mult titlul,chiar asa,aceasta ciresica reprezinta spiritul nemuritor al Pastelui.Sau poate pur si simplu ii place sa fie iepuras!
Tinuta a fost editata de Electra acum un an,si reprezinta iepurasul de paste,roz.Foarte ingenioasa ideea cu mentinerea Pastelui in amintirile noatsre SamyCD  ...si imi place foarte mult iepurasul,imi dai si mie o ciocolata?!Te rooooogggg!
Bravo!



                   Culoarea mov e la moda

Si ciresica data a decis sa fie in trend vara asta,si nu o condamn si mie imi place movul la nebunie,dar oricum albastru e preferata mea!
Tinuta seaman foarte mult cu una de seara,intr-o atmosfera placuta,la intilnire...poate....!
Cheia tinutei este cureaua de la mijloc,echilibreaza foarte bine tinuta,astfel incit arata si mai bine!Felicitari pentru asa tinuta 18anatereza,e foarte frumoasa!










 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu