miercuri, 17 iunie 2015

Colaje editate

Ciresica ladyLily a facut un minunat cadou angajatelor adminei.
A editat un frumos colaj cu toate ajutoarele in centru fiind Ralucutza si Danyela.
Surpriza a fost una placuta,iar cireselele au laudata imediat.A primit multumiri din partea angajatelor .
 Mi-a placut mult colajul si deaceea am decis sa iau un interviu realizatoarei...lectura placuta:


1.Ce te-a inspirat sa faci colajul?M-am uitat la angajate ,si am facut colajul [ca sora-mea face colaje] Si am pus ca cireselele sa vada.
2.Ce mesaj ai tranmis angajatelor prin imaginea data?Ca sunt cele mai tari ciresele ,si sa ramina asa cum sunt.
3.Ce rol au angajatele in joc?Sa avertizeze cireselele,sa ajute si sa calmeze pe ciresele sa nu jigneasca.
4.Cu ce scop ai creat colajul?Ca sa vada cireselele cum arata angajatele momentan.Ba nu,ci sa vada ca ele au treaba dar sunt la moda.
5.Ti-a luat mult timp editarea?Vreo 20 min.[Ca trebuia sa scot avatarele]
6.Am inteles parerile cireselelor,dar care este opinia ta despre rezultatul obtinut?Ca este o treaba destul de buna.

 Si MarinAndreea face colaje

Si ciresica MarinAndreea a decis sa editeze imagini pentru toate cireselele+ca sunt gratuite.Ca exemplu a prezentat aceasta minunata imagine cu ralucutza si ciresica sa.

 Ma bucur mult ca cireselele au gasit lucruri interesante de realizat pe forum!
E o imagine  foarte interesant si creativa,MarinAndreea merita mii de aplauze,si mai are ea colaje,dar nu prea mai incap aici in postare deci am prezentat doar unul! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu