luni, 8 iunie 2015

Cistigatoarea concursului "Miss Blog"

ImagineMarea cistigatoare este astazi anuntata

Iar acum dragi ciresele,marea cistigatoare este Monice.
Felicitari!Monice a avut o tinuta minunata care a fost preferata publicului...ea merita titlul de "Miss Blog" si desigur coroana...da ati auzit bine,coroana,am vrut sa las asta ca premiu special,aceasta poza este dedicata cireselei Monice .Pe locul 2 s-a clasat ciresica Raqel avind deasemenea o tinuta originara,iar pe locul trei este andreea_dobra.Felicitari cistigatoarelor iar acum as vrea sa aflu care au fost impresiile cireselei Monice despre acest concurs,de aceea i-am luat un mic interviu.

1.Cu ce scop te-ai inscris in concurs?
Păi, m-am înscris în concurs pentru a mă distra, şi pentru că mi s-a părut premiul foarte bun, atât financiar, cât şi pentru a apărea în blogul tău. Dar pe primul loc am pus distracţia, pentru că e o distracţie să participii la concursurii.  
 2.Ce sanse sperai la inceput sa ai?
Sinceră să fiu, nu m-am gândit că voi ajunge şi eu printre finaliste, nici măcar nu am avut speranţa să fiu câştigătoarea concursului. Ţinutele celelaltor cireşele erau mult mai atrăgătoare decât ţinuta mea, aşa că şansele mele în a intra şi mai ales în a câştiga concursul erau foarte mici.  
3.Cum e sa fii cistigatoarea concursului?
Nu e nimic diferit, pentru că repet, m-am înscris în concurs pentru a mă distra, nu pentru premiu, dar ca şi câştigătoare e chiar foarte bine, adică nu credeam că se v-a întâmpla asemena lucru.  
4.Care sunt parerile tale fata de tinutele celorlalte participante?
Cum am mai scris şi mai sus, ţinutele celorlaltte participante erau chiar foarte reuşită. Nu speram să câştig, pentru că toate cireşelele arătau minunat, în felul lor. Toate au fost originale, iar ţinutele lor au fost perfecte. ♥
 5.Te-ai distrat bine?
Normal că da. iar când mă gândeam la ţinuta care să o fac, m-am distrat făcând-o, şi combinând hainele
 6.Crezi ca premiile au fost pe masura?
Da. Toate premiile sunt mari, + interviul pentru blogul tău a fost cel mai frumos premiu posibil. ♥ 

Un comentariu: