duminică, 7 iunie 2015

Finala "Miss Blog"

Fianala mult asteptata!

Dragi ciresele,ma bucur mult sa anunt,ca am facut rezultatele participantelor ca concursul "Miss Blog",si am de gind sa va prezint finalistele nu doar pe forum dar si aici pe blog...fiecare ati fost minunate,dar doar 5  au intrat in marea finala,5 ciresele pe care voi dragelor le veti vota.
Finalistele sunt:

                                Madalina1234               Cristinna                  andreea_dobra
                                                        Raqel                          Monice

 Mi-au placut mult participantele,insa nu au fost prea multe inscrise,de aceea am selectat doar 5.Nu va descurajati voi mai organiza astfel de concursuri si fiecare veti avea sanse sa apareti pe blog!

 Premii:
Premiii:
1.750 cirese de aur,titlul de Miss Blog,si o aparitie+interviu pe blog

2.550 cirese de aur
3.350 cirese de aur
4-5.100 cirese de aur.

Participantele vor primi cite 50 cirese de aur 8-) 

Cum am promis finalistele au aparut deja pe blog,iar peste 2 zile vom afla si minunata cistigatoare!Intrati chiar Aici si votati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu