marți, 23 iunie 2015

Ralucutza schimba culoarea coafurilor



Nu multe stiti,dar astazi aflati,ciresica ralucutza,nu are ce face,si si-a gasit ocupatie,schimba culorile coafurilor din beauty paroul...mi-a prezentat si citeva exemple,cei drept vreau ca Admin sa le puna in Beauty Paroul,ca toate sa ne bucuram de ele...


 Coafura de mai jos e una din cele 3 preferat eale mele....si asta e numarul 1 in top cele mai super coafuri~

Coafura alba de mai sus,imi place l afel de mult~voi ce pareri aveti?!


E perfecta pentru cele  ce vor sa fie in moda!




Asta e numarul 2 in topul preferatelor mele...imi place foarte mult!E super,daca as putea sa o cumpar as cumparao,as vrea ca Admin sa le accepte~


Cele doua coafuri de mai jos,sunt foarte reusite si imi plac mult cuilorile selectate,si ele sunt pe locul 4 in topul meu!!!Bravo Ralucutza~




Si ultima coafura este pe locul 3 in topul meu,cei drept acestea sunt doar citeva modele,intr-ucit Ralucutza face 40 de culori !
Si dupa parerea mea sunt foarte reusite...daca si voi cireselelor doriti astfel de coafuri in Beauty Paroul (si acestea nu sunt toate) incurajati-o pe Ralucutza,si lasati mesaje Adminei sa vedem cit de mult va plac modelele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu