miercuri, 8 iulie 2015

Destinny-Fashion Designer

Toate deja stim ce alegere a facut Admin in legatura cu functia de Fashion Designer...ei bine aceasta functie este ocupata de Ciresica Destinny.
De ce?Pai,hainele noi recent adaugate sunt creatiile ei,pe cind cele a caror culori chimbate sunt ale ralucutzei.Destinny merita si ea mii de aplauze pentru munca depusa...ceea ce vedeti mai jos sunt doar citeva din tinutele ei,pe linga asta exista deja si o tinuta de super erou in mall,si Destinny inca lucreaza la astfel de tinute!   Tinutele ei vor fi aprobate de Admin daca sunt reusite si apoi vor aparea in mall deci asteptati-va la noi haine fiindca Destinny nu duce lipsa de idei.



 Va prezint minunatele ei creatii,preferatii mei sunt pantalonii scurti cu imprimeul stagului Americii,si pot spune ca sunt foarte populari in rindul cireselelor,am vazut o goraza de ciresele purtind-ui!destinny face o treaba foarte buna...pe linga asta detine functiile de Facebook Scouts si Oficial Adverse!munceste din greu pentru a ajuta toate cireselele!Deci merita sa-i lasa-ti pe pagina ei un mesaj de multumire pentru munca depusa!Si continuind cu topul,tricoul fara minici e pe locul doi in rindul cireselelor dar si cel cu mineci nu-i departe!In continuare va propun sa cititi interviul acordat de Destinny!




1.Cum ai devenit Fashino Designer (i-ai prezentat Adminei cteva modele?!Sau e altceva?)
I-am trimis haine lui Admin,iar cele mai reusite au ajuns in Mall.
2.ce sanse credeai ca vei avea pentru a obtine postul?

I-am trimis haine lui Admin,iar cele mai reusite au ajuns in Mall.
3.Cireselele adora noile haine(printre ele si eu) ai ceva planuri pentru viitor?Idei despre viitoarele tinute?

Multumesc.
Normal.Acum lucrez la cateva costume de supererou.
4.E greu sa ai o asa functie?Multa responsabilitate?

 Nu,nu este greu pentru ca imi place ceea ce fac
5.Cam cit de des vor aparea haine in mall?Exemplu o data la 3 saptamina sau etc.

Acum ca este vacanta desenez in fiecare zi,dar depinde cand are Admin timp sa le puna,sau daca sunt destul de bune sa ajunga in mall.
6.Iti place ceea ce faci?

Normal.Mereu mi-a placut sa desenez,si asa ajut si eu putin jocul.

*Colaborare intre Aliana si Destinny.Nu se accepta plagiatu va rog frumos nu copiati interviul.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu