miercuri, 8 iulie 2015

Ralucutza - Cherry Leader

Am promis o postare despre CherryLeader si imi tin promisiunile.
Astazi vo prezint pe noua mia dreapta a Amdinei -------Ralucutza
Noua noastra Cherry ladear a si reusit destul de mult in cele 5 zile de cind are functia oficial.Admin a acceptat ca hainele modificate de ea cit si coafurile sa fiea puse in mall!Ne mindrim mult cu Ralucutza!Este o ciresica exemplu,si demna de oa asa functie!
Cireselele o considera cea mai potrivita,iar Admin a facut alegerea corecta!
Din surse sigure am afla ca Ralucutza se va ocupa de angajari,dar deocamdata nu se cauta angajate.Am si luat un mic interviu,pentru a va da detalii in legatura cu postul de CherryLeader si Fashion designer.Si tot ma intrebam de ce Destinny si Ralucutza nu apar pe pagina angajatelor ca fiind CherryLadear si Fashion Designer,ei bine am gasit si raspunsul!

1.De cit timp esti ChearyLadear?
Nu stiu, oficial sunt cam de 5 zile cred 
2.Stiu ca culorile tinutelor recent adaugate sunt schimbate de tine!Atunci momdelele noi de haine le-a facut Destinny?
Da si hainele facute de ea sunt superbe 
3.De cind e Destinny Fashion Designer
De ieri, felicitari din nou pentru ea!
4.Admin mai face angajari sau poate tu faci?
Incurand eu voi fii cu angajatele si nu se fac angajari momentan.
5.Stiai ca aveai mari sanse sa obtii postul?
Nu, eu doar o ajutam pe admin cu ce puteam.
6.De ce nu aapri tu ca CherryLadear pe pagina angajatelro sau Destinny ca Fashion Designer?
Pentru ca aceste posturi nu sunt de pus pe pagina adminei. Doar iti apare la nume sus un mesaj special, ceea ce pana acum doar Destinny are.

*Sursa de informatii Ralucutza...colaborare intre Ralucuta si Aliana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu