luni, 27 iulie 2015

Haine si coafuri noi

Dupa o perioada de timp nu chiar atit de lunga Destinny ne surprinde cu noile sale tinute si coafuri,pe care deja toate cireselele au reusit sa le indrageasca!Dupa parerea mea e de-a dreptul minunat,tinutele sunt superbe,printre noile haine se numara tricouri,rochite si pantaloni scurti...ca sa nu pirdem timpul si spatiul din aceatsa postare,mi-am imbracat avatarul sa va prezint cam cum arata tinutele daca nu ati reusit sa vizitati mall-ul...

Prima tinuta reprezinta o rochita ,si un bolero sa spun eu asa,foarte dragute cu modele de stele,sunt mai multe culori dau eu prefer albastru sau roz...in urmatoarea tinuta vedeti cum am combinat eu noul tricou cu noii pantaloni scurti si una din coafurile in beauty paroul create de Destinny si adaugata recent...cred ca se potrivesc de minune...si in plus coafura este deja un trend in rindul cireselelor .
Inca o data multumim mult cireselei Destinny..si tin sa adaug ca si hainele cu scris pe ele aparute in postarea de mai devreme au ajuns in mall...deci in concluzie Ralucutza si Destinny sunt minunate si foarte pricepute!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu