marți, 28 iulie 2015

Oare e Dumitrita9?

Hey!Nu stiu cite dintre voi au primit astazi mesaje din partea unei ciresele,insa eu sunt una dintre acestea..nu au fost cuvinte dure,dar trebuie sa va scriu si postarea asta!
Din cite am inteles eu si am citit comentariile altor ciresele este vorba despre Dumitrita9 care si-a facut alt cont.
 Nu se stie insa care ar fi motivul injurarilor,si chiar ma intereseaza si pe mine...din cite se vede la citirea injuraturilor cireselele au reactionat altfel decit probabil sa fi crezut Dumitrita9....
mai tirziu am gasit urmatoarea informatie pe pagina Paulikai,in care Dumitrita9 sustine ca cel/cea care foloseste contul pentru a injura este verisorul ei,dar cine s-ar lasa pacalit de asta!daca Dumitrita9 nu inceteaza si nu isi recuoaste vina si motivul,si sa-si ceara scuze cireselelor se vor aplica masurile necesare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu