miercuri, 8 iulie 2015

Haine si coafuri noi

Hey!In sfirsit Admin a acceptat ca tinutele si coafurile a caror culori au fost modificate de Ralucutza sa fie puse in mall.Si toate suntem foarte multumite de munca Ralucutzei cit si a Adminei,mai nou avem si citeva haine noi cel mai probabil create de Destinny,noua Fashion designer a blogului.Acestea sunt doar citeva din tinutele modificate de Ralucutza...

 Sunt minunate.Si cu siguranta le voi cumpara si eu imediat ce avansez in nivel.
Cel mai mult imi place rochia lunga de un roz deschis.E foare delicata ,iar rochita cu fundita in mijloc e deasemenea una din preferatele mele!
Mai jos va prezint si citeva din coafurile modificate de Ralucutza...sunt si ele super!






Iar acestea sunt citeva modele din noile noastre coafuri!Mie imi plac foarte mult,si o felicit pe Ralucutza cu aceasta reusita!Coafurile sunt foarte frumoase si cred ca si eu imi  voi cumpara una!Preferata mea e cea mov urmata de cea albastra !Sper ca in continuare Ralucutza sa ne bucure cu creatiile ei!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu