luni, 27 iulie 2015

Febra culorilor

Cred ca va dati seama despre ce voi scrie in aceasta postare..ei bine recent tot mai multe topicuri apar sub titlul de am schimbat culorile hainelor sau ceva de genu...multe ciresele au inceput sa faca ceea ce facea si Ralucutza inainte sa fie Leader,acum toate modifica culorile tinutelro si a coafurilor din mall,sa fiu sincera daca n-am vazut vreo 10 topic-uri cu asa subiecte...inseamna ca sunt chioara!
Si wow asta e doar prima pagina de la discutii libere din cite am numarat sunt 8 (unul creat de marinandreea,pe care am uiat sa-l subliniez:D) subiecte doar pe prima pagina legate de schimbarea culorii sau crearea hainelor....da pe linga culori multe ciresele fac si haine!Nu spun ca este rau e foarte bine ca incercati sa ajutati jocul!Dar sa stiti ca nu toate creatiile pot ajunge in mall!

*Articol scris de Aliana,fara plagiat doar cu acordul meu + blogul de unde ati aflat informtia!

3 comentarii: