luni, 27 iulie 2015

Nu stiam dar...

Hei...iata citeva informatii care cred ca nu toate cireselele au aflat,noile peruci recent adaugate sunt create de Destinny...Sunt foarte frumoase si foarte populare in rindul cireselelor...sunt sigura ca draga 
noastra Fashion designer a muncit mult la ele...si rezultatul e unul minunat chiar si ralucutza a facut o schimbare de look folosind aceasta noua coafura si multe alte ciresele!


Urmatoarele 2 peruci pe care vi le prezint sunt creatiile cireselei Lucia,nu sunt doara stfel de culori sunt mai multe ca oranj si verde etc.


Mie imi plac mult si nici ele nu sunt mai prejos,am vazut deja multe ciresele purtindu-le,felicitari Lucia ai niste creatii fabuloase!



Si in final,rochiile angel a caror culori au fost modificate sunt creatiile cireselei andreeasisi...dupa parerea mea tinutele sunt grozave si au niste culori de-a dreptul fantastice...imi place mult primul model care il vedeti alaturi.De ce/Perntru ca imi reaminteste de spatiul cosmic,si mie imi place orice lucru legat de asta...multumim mult cireselei andreeasisi.


Si in final am sa mai adaug o mica informatie despre care posibil sa nu stiti,rochiile si perucile create de Destinny sunt adaugate in mall si Beauty Paroul de catre Admin,iar tinutele a caror culori sunt modificate sunt adaugate de ciresica ralucutza...asta a fost tot nu uitati de comentarii!
 


*Acest articol isi rezerva drepturile de autor,nu se accepta plagiatul,informatia ne-a fost oferita de catre o sursa sigura,daca doriti sa folositi informatia,o puteti face doar cu acordul meu,si/sau mentionati site-ul/blog-ul unde ati gasit informatia! 


2 comentarii: