joi, 16 iulie 2015

Paulika ♦Little Genie♦

Buna!Cum unele deja ati observat ciresica paulika a primit titlul pe pagina sa de ♦Little Genie♦ .Din cite am inteles Paulika o ajuta pe Admin cu Pagina de facebook Jocuri-Ramira,postind diverse jocuri.Ca rasplata pentru munca depusa de Paulika, Admin ia modificat pagina, numind-o "♦Little Genie♦".Datorita cireselei Esme,am obtinut un interviu din partea ei acordat cireselei paulika.
poza: http://thumbnails113.imagebam.com/42207/3639d5422064765.jpg

1.Ai facut ceva special ce a determinat-o pe Admin sa iti modifice pagina sau este o rasplata pentru munca depusa pentru noi ?
Eu o ajut pe admin cu pagina de facebook Jocuri-Ramira. Iar admin mi-a răsplătit efortul scriindu-mi pe pagină ♦ Little Genie ♦
2. Acum ai mai multe, tot atea sau mai putine angajamante pe joc ?
Pe joc sunt tot Official Adviser, Forum Moderator și Facebook Scout
3. Ce ai simtit atunci cand Admin ti-a modificat pagina?
Sincer, o bucurie imensă, am fost gen: WTF? OMFG OMFG OMFG
4. Ce sanse credeai ca ai sa devii "micul geniu" al jocului ?
Nu sunt geniu , ♦ Little Genie ♦ adică ♦ Micul Genie ♦ (Ramira considerată genie m-a făcut și pe mine un mic genie)
5.Indatoririle pe care le ai (le--ai avut) sunt usoare ?
Dap, trebuie să caut jocuri pentru pagina Jocuri-Ramira și să le postez acolo.
6.
Iti place ceea ce faci ?
Dap, îmi place mult ♥ .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu