sâmbătă, 25 iulie 2015

Haine chinuite de Ralucutza

Hey!Mi s-a parut amuzant titlul asa ca a meritat!Dupa cum va-ti dat seama este vorba despre niste haine,pe care Ralucutza le editeaza,recent am primit de la ea citeva modele,foarte dragute,si pot spune ca chiar vreau sa port unul din aceste tricouri,de preferat,cel albastru!
Imi plac mult toate aceste modele dragute,si sper ca sa ajunga in mall!Sunt pur si simplu adorabile!

Cel mai mult ma impresionat tricoul albastru si violet,sunt preferatele mele,imi plac foarte foarte mult,dar nici cea roz,sau rosie deschisa,ca nu stiu exact care ii e culoarea,nu e departe de celelalte!
Si in final rochita mov,e foarte reusita,iar textul Be Happy  e lucrul care atrage cel mai mult privirea,si de aceea aceasta haina imi place la nebunie!
 Sper ca v-au placut aceste tinute dragute,si daca chiar vreti sa ajunga in mall,lasati un mesaj pe pagina cireselei ralucutza...si incurajati-o sa continuie,dupa parerea mea chiar merita!!!Felicitari Ralucutza sunt niste haine grozave!


3 comentarii: