marți, 21 iulie 2015

Viitoarele proiecte ale cireselei Destinny

Hm...cautind subiecte interesante ma tot gindeam care or fi viitoarele proiecte ale cireselei Destinny,si am gasit si aceasta informatie foarte interesante...se pare ca urmatoarea tinuta in mall va fi cea a lui Hulk,ei bine sunt foarte incintata si astept cu nerabdare sa port costumul,si nu doar eu gindesc asa ci si Madalina1234 care abia asteapta sa vada cum stau muschii aia pe ea!
Insa asta nu e tot,recent am facut un topic...Hai sa va prezint si eu...in care mi-am prezentat citeva din creatiile mele,doar asa de distractie,Destinny a acceptat modificarea unora din ele,in photoshop,nu se stie daca acestea vor ajunge in mall,dar rochia alba facuta de Destinny in photoshop,pe modelul rochitei mele,mi-a placut la nebunie!Si spunea ca are si pe mai multe culori,si cireselele ar fi incintate sa vada astfel de tinute in mall...am salvat rochita cireselei Destinny si am pus-o pe o ciresica P.S:Nu e ciresica mea!

Aceasta e rochita,e foarte frumoasa si e creata pe baza modelului dat,deci cred ca ati inteles,rochita aceasta roz e creata in paint iar cea alba a facut-o Destinny in format PNG doar ca eu am imbracat cu ea un avatar.Destinny a facut o treaba minunata,si daca vreti asemenea rochita in mall,nu uitati sa lasati comenatrii pe topicul a carui link e mai sus!Vor veni in curind idei noi deci fiti pe faza!


Un comentariu: